Dělat si e-mailing sám, nebo si najmout profesionála?
Co je pro vás lepší a co preferujete, zajistit si e-mail marketing vlastními silami, nebo si raději najmout profesionála? Podíváme se na výhody i nevýhody jednotlivých přístupů.
E-mail marketing vlastními silami
Největší výhody:
- Ušetříte peníze za profesionála.
- Máte celou komunikaci zcela pod kontrolou.
- Ušetříte čas, který byste museli strávit komunikací s další osobou.
Největší nevýhody:
- Musíte investovat spoustu času do studia, abyste pochopili, jak e-mail marketing funguje a jak se pracuje s nástrojem pro správu e-mail marketingu.
- Riskujete, že investovaný čas se vám nevyplatí, protože e-mailing nezvládnete dělat tak, aby vydělával.
- Riskujete, že špatným přístupem příjdete o své zákazníky.
E-mail marketing ve spolupráci s profesionálem
Největší výhody:
- Efekt synergie - využijete to nejsilnější z obou oborů - profesionál na e-mailing ví, jak s ním pracovat a vy víte, jak funguje váš business a co potřebují vaši zákazníci.
- Vše je mnohem svižnější, protože vás nebrzdí technická stránka věci
- Specialista na e-mail marketing vám pomůže s přípravou kampaní, strategie i vyhodnocování tak, aby všechno dávalo smysl a zapadalo do jednoho celku s krátkodobými i dlouhodobými cíli.
Největší nevýhody:
- Musíte specialistu na e-mail marketing zaplatit.
- Musíte investovat nějaký svůj čas do komunikace s odborníkem, abyste nastavili opravdu efektivní e-mail marketing.
- Musíte si občas umět přiznat, že nerozumíte vždy všemu nejlépe 😉
Každá varianta má své výhody i nevýhody, které je potřeba důkladně zvážit a správně se rozhodnout, kterou cestou se chcete vydat.