Dělat si e-mailing sám, nebo si najmout profesionála?

Co je pro vás lepší a co preferujete, zajistit si e-mail marketing vlastními silami, nebo si raději najmout profesionála? Podíváme se na výhody i nevýhody jednotlivých přístupů.

E-mail marketing vlastními silami

Největší výhody:

  • Ušetříte peníze za profesionála.
  • Máte celou komunikaci zcela pod kontrolou.
  • Ušetříte čas, který byste museli strávit komunikací s další osobou.

Největší nevýhody:

  • Musíte investovat spoustu času do studia, abyste pochopili, jak e-mail marketing funguje a jak se pracuje s nástrojem pro správu e-mail marketingu.
  • Riskujete, že investovaný čas se vám nevyplatí, protože e-mailing nezvládnete dělat tak, aby vydělával.
  • Riskujete, že špatným přístupem příjdete o své zákazníky.

E-mail marketing ve spolupráci s profesionálem

Největší výhody:

  • Efekt synergie - využijete to nejsilnější z obou oborů - profesionál na e-mailing ví, jak s ním pracovat a vy víte, jak funguje váš business a co potřebují vaši zákazníci.
  • Vše je mnohem svižnější, protože vás nebrzdí technická stránka věci
  • Specialista na e-mail marketing vám pomůže s přípravou kampaní, strategie i vyhodnocování tak, aby všechno dávalo smysl a zapadalo do jednoho celku s krátkodobými i dlouhodobými cíli.

Největší nevýhody:

  • Musíte specialistu na e-mail marketing zaplatit.
  • Musíte investovat nějaký svůj čas do komunikace s odborníkem, abyste nastavili opravdu efektivní e-mail marketing.
  • Musíte si občas umět přiznat, že nerozumíte vždy všemu nejlépe 😉

Každá varianta má své výhody i nevýhody, které je potřeba důkladně zvážit a správně se rozhodnout, kterou cestou se chcete vydat.