Je e-mailing vhodný pro váš business?

Je emailing vhodný právě pro váš business? Dokáže přivést nové zákazníky? Dokáže vydělat víc? Dokáže pomoci vašemu podnikání? Jediný obchodní model, se kterým jsem se setkal a pro který se e-mail marketing opravdu nehodí, je ten, který nevydělává žádné peníze. Pokud nevyděláváte peníze, nemá smysl investovat do dalšího vylepšování. Ve všech ostatních případech vám dokáže e-mail marketing vydělat více peněz.

Zodpovězte si následující otázky:

  • Nakupují u mě zákazníci vše, co z mého sortimentu potřebují?
  • Vracejí se ke mě, aby si to koupili znovu?
  • Nakupují u mě sami od sebe komplementární produkty?
  • Jsou moji zákazníci (nebo ti, kteří u mě nakoupili) informováni o všech změnách? Chodí pravidelně na webové stránky, aby se o změnách dozvěděli?
  • Váží si mě moji zákazníci a mají ve mě naprostou důvěru tak, aby (pokud budou mít zájem o cokoli z mého sortimentu) přišli jen za mnou?
  • Dostanou se relevantní nabídky a informace právě těm mým zákazníkům, kteří o ně budou mít zájem?

E-mail marketing vám otevírá dveře právě k tomu, abyste si získali důvěru vašich zákazníků, aby ti věděli, že se na vás mohou 100% spolehnout vždy, když budou pořebovat něco z daného oboru. Tomu pomůžete tím, že budete se svými zákazníky kvalitně komunikovat a že je budete v daném oboru vzdělávat. Aby si u vás tito zákazníci nakoupili a nakoupili u vás víc. E-mail marketing vám umožňuje se svým zákazníkům připomínat. Dochází jim váš produkt? Připomeňte se, že existujete a že právě u vás spokojeně nakoupili. Potřebují nějaký doplňkový produkt? Od koho jiného, než od vás, by si jej měli koupit?

A samozřejmě neopomenutelné - pomocí e-mail marketingu můžete efektivně posílat nabídku svých produktů právě těm zákazníkům, kteří o ni budou mít zájem.

Zároveň - pokud někomu nabídnete něco, co jej nezajímá, dokážete se poučit a příště cílit lépe.

Přečtěte si také - Jak dělat e-mail marketing, aby opravdu fungoval