Komunikační strategie

Společně odhalíme silné stránky vašeho podnikání a promítneme je do komunikace se zákazníky.

E-mail marketing totiž není jen newsletter.

Jaký je výstup?

Dokument, díky kterému budete mít jasno v tom:

  • jak budovat databázi kontaktů - získávat stále nové kontakty, se kterými můžete komunikovat a kteří mohou nakoupit vaše produkty.
  • jak segmentovat databázi kontaktů - abyste uživatelům posílali právě ty informace a nabídky, které je opravdu zajímají.
  • jak komunikovat s potenciálními zákazníky před tím, než nakoupí.
  • jak mají vypadat transakční e-maily.
  • jak komunikovat se zákazníky po nákupu.
  • jak vše zavést do praxe.

A jak příprava komunikační strategie probíhá?

Na začátku se hodně ptám - potřebuji zjistit co nejvíce informací o vašem podnikání a vašich zákaznících. Ve většině případů zpracováváme tzv. "předimplementační analýzu". Tento dokument mi vyplníte a já se obvykle ještě na nějaké detaily doptám.

Poté připravím celý komunikační plán, který společně probereme, zpřipomínkujeme a vyšperkujeme k dokonalosti.

Objednejte si komunikační strategii na míru vašemu podnikání, cena se u většiny projektů pohybuje mezi 10 a 20 tisíci Kč.