O e-mail marketingu
Nevíte, co to e-mail marketing je? Nebo to víte, ale nevíte, proč by mělo být hromadné posílání e-mailů natolik efektivní? Je vůbec e-mail marketing vhodný pro vaše podnikání? Má smysl jej implementovat či vůbec - přemýšlet nad ním? Nebojte, vše se vám pokusím vysvětlit...
Pokud jste ještě o e-mail marketingu vůbec neslyšeli a nevíte, co to vlastně je (o čemž dosti pochybuji když jste tady, ale přece :)), přečtěte si Co je to e-mail marketing.
Pokud víte, co to e-mail marketing je, ale nevíte, v čem je jeho kouzlo, připravil jsem pro vás Proč je e-mailing tak efektivní.
Nevíte, jestli má smysl zkoušet e-mailing ve vašem oboru podnikání? Přečtěte si Je e-mailing vhodný i pro vás?
Připravil jsem také e-mail marketing v kostce, tedy jak jej dělám já a jak by se měl dělat, pokud chcete, aby byl opravdu efektivní.
No a také si řekneme, jaké jsou výhody a nevýhody, pokud si budete dělat e-mail marketing sami, nebo když si najmete specialistu, přečtěte si Dělat si e-mail marketing sám, nebo si najmout profesionála. A sami se následně rozhodněte, co je pro vás nejvhodnější varianta.